Regulamin

1. Właścicielem sklepu internetowego Figowe.pl jest  Figowe Ludwik Kawka. Zarejestrowana

pod adresem 43-225 Wola, ul. Polna 26.

2. Ceny podane w naszym sklepie są w cenami brutto w PLN (zawierają podatek VAT).

3. Wszystkie ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

4. Korzystanie z usług naszego sklepu wiąże się z akceptacją regulaminu.

5. Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy przesyłać na adres mailowy podany w

zakładce Kontakt lub bezpośrednio na adres kontakt@figowe.pl

 

Zamówienia:

– formularz zamówienia elektronicznego na stronie www.figowe.pl

– poczta elektroniczna e-mail: kontakt@figowe.pl

– zamówienia przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00

(oprócz dni świątecznych). Zamówienie jest realizowane po uprzedniej akceptacji

niniejszego Regulaminu oraz zaksięgowaniu środków na konto bankowe.

– do każdego zamówionego produktu załączona jest faktura VAT.

– sposób dostarczenia: kurier, Poczta Polska  lub odbiór osobisty

– w przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt w celu ustalenia jej kosztów.

 

Zwroty i reklamacje:

1  Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma

prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w naszym sklepie bez podania przyczyny w

terminie 30 dni od otrzymania przesyłki. Aby zrezygnować z zakupu należy złożyć pisemne

oświadczenie o odstąpieniu celem dokonania tzw. zwrotu produktu.

2.Produkt należy odesłać do nas z dowodem zakupu.

3.Zwrot wartości zamówienia następuje w terminie do 14 dni od daty złożenia

oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Suma zostanie przelana na konto wskazane przez

kupującego w momencie otrzymania zwrotnego towaru oraz po pozytywnym jego

rozpatrzeniu.

4. Każda reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona w momencie gdy:

– towar posiada wadę techniczną

– w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy

– inne wady produktu niepowstałe z winy kupującego

5. Reklamowany produkt prosimy dostarczyć na adres siedziby firmy wraz z

dowodem zakupu.

6. Wszystkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt naszej firmy będą przyjmowane

tylko w przypadku, gdy zostanie to ustalone pomiędzy Wysyłającym a Sprzedającym.

7. Przedmioty produkowane/sprowadzone na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.